چه لزومی داره شیرمیدید روزه بگیرید اخه
منم میگیرم حالمم اوکی هست
من میگیرم نه عادیه برام بچمم شیرمومیخوره نمیدونم کم شدیانه
من شکر خدا الان از اولش گرفتم نه زیاد اذیت نشدم
وسطش شیر پاستوریزه هم میدم
من میگیرم ...خوبه ..خونه تکونی هم دارم میکنم
والا من نمیگرم دو روز گرفتم دیدم لچه گرسنه میمونه نمیگیرم دیگ ینی غذا نمیخورد از شانص ب سینه میچسبید
من شیر میدم روز هستم یکمبی حال میشه چون همش دنبال دخترم گرسنه نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.