۷ پاسخ

آبمیوه طبیعی مث آب سیب زیاد بخور .کلا مایعات بخور .کاهو بخور

من فقط آب خوردم از ۱۰ شد۱۳

اب زیاد بخور حتی دلتم نمیخواد بخور
ی حکیمی به مامانم گفت برای اب کم بچه چندتا عرق گیاهی رو باهم قاطی کن بخور حالا اسم هاشون یادم نیست

سونو رفتی گفت آب دورش کمه ؟؟

من خودم شیر زیاد خوردم با چیزایی شیرین مثل شکلات نانی آبمیوه دلستر سیب
سعی کن روزانه حداقل 5 6 لیوان آب بخوری

منم شنیدم‌ روزانه آب زیاد بخورن خوبه

من شنیدم دلستر و آب کله پاچه خیلی خوبه.
ولی با مشورت دکتر بخور

سوال های مرتبط

مامان آقاابوالفضل مامان آقاابوالفضل ۵ ماهگی
مامان هدیه های خدا✨️ مامان هدیه های خدا✨️ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پسرهای قشنگم مامان پسرهای قشنگم هفته سی‌وششم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وسوم بارداری