مامانا شما ب نینی هاتون کیوی میدین؟؟

۱۲ پاسخ

ن من خودم میخورم زبونم یک جوری میشه
خیلی اسیدیه

اره همه میوه ای میدم

نه نمیدم

ِآره میدم

نه

نه

اره اتفاقا دکتر دختر من گفت بهش بده مشکلی نیس

آره خیلی دوست دار

نه بسیار حساسیت زاست

نه اسیدیه

نه اسیدیه معدشون اذیت میشه

نه کیوی خوب نیست برا بچه فعلا

سوال های مرتبط

مامان مهدیار 👼 مامان مهدیار 👼 ۱ سالگی
مامان محمد و تودلی مامان محمد و تودلی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان سلین جوجو ممد مامان سلین جوجو ممد ۱ سالگی
مامان حسین جون مامان حسین جون ۱۲ ماهگی