مامانا شما طالبی میدین ب بچه هاتون ؟؟؟

تصویر
۱۳ پاسخ

من میدم

اره میدم خیلی دوست داره
من قاچ میکنم میکشه ب دندوناش خیلی اروم میشه

طالبی آره ولی
این ملون حساسیت زاس

میدم بهش

من ندادم آلرژی زاس

طالبی نه ولی از این ملونا میدم بهش

من نه ندادم تا حالا

من چون خودم حساسیت دارم ندادم

پسر من خوب میخوره من بهش میدم

دادم

منم دادم دستش خودش خورد خیلی دوس داشت

ندادم

این طالبی نیست
اسم جانا هست
من دو بار دادم دخترم خیلی دوست داشت اما حساسیت کرد

سوال های مرتبط

مامان حسین جون مامان حسین جون ۱۲ ماهگی
مامان حسین جون مامان حسین جون ۱۲ ماهگی
مامان نی نی دونه انار مامان نی نی دونه انار ۱۷ ماهگی
مامان آرن مامان آرن ۱۰ ماهگی
مامان حامی مامان🐥 مامان حامی مامان🐥 ۹ ماهگی
مامان موطلایی🩷🥰 مامان موطلایی🩷🥰 ۱ سالگی