سلام میتونم کیوی به پسرم بدم شما میدین

۱۰ پاسخ

من یه بار دادم ولی کم

دکتر پسر‌ من گفت کیوی زیر سه سال ممنوع

خیلی حساسیت زا هست بهتره الان ندی

مرسی از همتون که جواب دادین

ندی بهتره یکم احتمال حساسیت داره،حالا اگه میخوای تست کنی توی روز بهش بدی بهتره

منم‌ میدم واسه یبوست خیلی خوبه

دکتر پسرم گفت مرکبات کیوی توت فرنگی و گیلاس نده تا یکسالگی

من ک دادم

سلام .
من یکم پیش برا اولین بار دادم بهش ولی کم

مرکبات برای رفلاکس و حساسیت خوب نیست.

سوال های مرتبط

مامان 🤍ARTIN🤍 مامان 🤍ARTIN🤍 ۱ سالگی
مامان شهسا مامان شهسا ۱۲ ماهگی
مامان مانیار و تودلی مامان مانیار و تودلی هفته دهم بارداری
مامان لیانا مامان لیانا ۱۱ ماهگی
مامان شاتوت مامان شاتوت ۱۴ ماهگی
مامان محمد صدرا مامان محمد صدرا ۱۳ ماهگی
مامان قَندَک🐣 مامان قَندَک🐣 ۱۵ ماهگی
مامان احمد مامان احمد ۱۱ ماهگی