سلام خانم ها شما به بچه هاتون کیوی یا پرتغال میدین ؟؟

۱۰ پاسخ

پرتقال بده کیوی زیاد ن

عزیزم شما گفتی آرایشگری من ی ماهه شید لب انجام دادم هنوز رنگ اصلیش نیومده این طبیعیه؟؟؟؟

من پرتقال اون شب بهش دادم ولی یه حالتی مثل ترش بکنه بچه اینجوری شده بود

مرکبات ک بعد از یکسال
کیوی هم دوست نداره

من که آپ پرتقال هم گاهی میدم 😅

دکتر گفت پرتقال و لیموشیرین هر روز بهش بده. اما طبق معمول مادرای گهواره میگن اسیدیه ضرر داره

آره هر دو رو میدم

نهههه

من نمیدم چون دخترم رفلاکس داشت ممکنه دوباره تاثیر بزاره هر دو اسیدی هستن

اره پرتغال

بله

سوال های مرتبط

مامان ویهان‌ امیری مامان ویهان‌ امیری ۱۳ ماهگی
مامان مانیار و تودلی مامان مانیار و تودلی هفته دهم بارداری
مامان بانوی مامان مامان بانوی مامان ۱ سالگی