۶ پاسخ

منم نميدم ،هم شيرينه هم شير گاوه
تا يكسالگي نده

والا منم در حد لیس چند باری دادم چیزی نمیشه

منک نمیدم شیرش ک درست حسابی نیس چقدم شکر و روغن دارع

ندی بهتره من خودم خوردنی یکم میزنم دهنش ولی تا دوسالگی ندی بهتره شاید حساسیت کنه

من بهش دادم میخوره البته چند روزی ی کم میدم بهش

من دیروز دادم یکمی

سوال های مرتبط

مامان مانیار و تودلی مامان مانیار و تودلی هفته دهم بارداری
مامان رایان مامان رایان ۱۱ ماهگی
مامان دیارا جانم مامان دیارا جانم ۱ سالگی
مامان شهرزاد مامان شهرزاد قصد بارداری
مامان لیمو🍋 مامان لیمو🍋 ۱ سالگی