خانما شما یه بچه هاتون بستنی میدین

۹ پاسخ

اره منم میدم خیای خوشش میاد

آره میدم خودم خوردنی البته

وانیلی

نه عزیزم .قند زیادی دارع

در خد خیلی کم میدم

بهداشت گفت از 7/8ماهگی میشه داد

قندش بالاست مامان

اره.

آره

سوال های مرتبط

مامان رایان مامان رایان ۱۱ ماهگی
مامان دیارا جانم مامان دیارا جانم ۱ سالگی
مامان هدیه ماندگار 💙 مامان هدیه ماندگار 💙 ۱ سالگی
مامان دوتا دسته گل🌺 مامان دوتا دسته گل🌺 ۱۱ ماهگی