بستنی میدین بچه هاتون؟؟؟

۷ پاسخ

اره خیلی دوس داره 😁

نه یه بار نگاه کرد درحد یه نخود دادم

نه هنوز زوده عادت می‌کنه به خوراکی های شیرین

بستنی به بچه سه ساله هم نباید داد چ برسه بچه هفت ماهه ک اصلا نباید داد فوق العاده قند بالایی داره ک اصلا برا بچه بزرگ تر هم مناسب نیس

بستنی زیر ۲ سال ممنوعه 🤦‍♀️

نه عزیزم فصل سرماس

نه هوا سرده

سوال های مرتبط

مامان دیارا جانم مامان دیارا جانم ۱ سالگی
مامان شهرزاد مامان شهرزاد قصد بارداری
مامان لیمو🍋 مامان لیمو🍋 ۱ سالگی
مامان پسرم🧸💚 مامان پسرم🧸💚 ۱ سالگی
مامان نویان کوچولوم مامان نویان کوچولوم ۱۶ ماهگی