اره خیلی دوس داره 😁
نه یه بار نگاه کرد درحد یه نخود دادم
نه هنوز زوده عادت میکنه به خوراکی های شیرین
بستنی به بچه سه ساله هم نباید داد چ برسه بچه هفت ماهه ک اصلا نباید داد فوق العاده قند بالایی داره ک اصلا برا بچه بزرگ تر هم مناسب نیس
بستنی زیر ۲ سال ممنوعه 🤦♀️
نه عزیزم فصل سرماس
نه هوا سرده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.