۱۰ پاسخ

من یکبار در حد مزه بستنی وگنی دادم فاقد شیر و شکر هست صد در صد گیاهی هست خودم ک خوردم طعم دلچسب بستنی رو داره اما شیرین نیس پسرم خیلی دوست داشت اگر خواستی ب رایان جون بدی عکس جلدشو دارم واست بفرستم

من میدم 🙈
هر روز تقریبا🥹🥹🥹

به مقدار کم

تصویر

من هر دفعه که خودم میخورم یکم بهش میدم

خیلیییییییییییییی کم بهش میدم

بعد از ۱سالگی بستنی خونگی درست کن بهش بده

ماهگرد

نمیدم
قندبالاداره
مواد نگهدارنده
مواد افزودنی
اسانس های مختلف داره
فک کنم تا دوسالگی نباید داد

تا دوسال ممنوعه...هیچی نداره...گول اینکه شیر داره نخور

تا دوسال سعی کنید ندید چون خاصیتی نداره نزار با طعمش اشنا بشه اصلا

سوال های مرتبط

مامان نویان کوچولوم مامان نویان کوچولوم ۱۶ ماهگی
مامان کارن🧸 مامان کارن🧸 ۱ سالگی
مامان حسیبا مامان حسیبا ۱ سالگی
مامان اناردون مامان مامان اناردون مامان ۱۷ ماهگی
مامان ⓑⓐⓑⓨ
ⓑⓞⓨ مامان ⓑⓐⓑⓨ ⓑⓞⓨ ۹ ماهگی
مامان محمد💙
دخترام💕 مامان محمد💙 دخترام💕 ۱ سالگی
مامان هانا مامان هانا ۱۳ ماهگی
مامان گوجه سبز مامان گوجه سبز ۹ ماهگی
مامان آرسام🧸🤎 مامان آرسام🧸🤎 ۱ سالگی