خانم ها بستنی از کی مجازه؟

تصویر
۶ پاسخ

من هروقت خودمون میخوریم یکم میدم بهش

پسر من هر روز یدونه لیوانی وانیلی نصفشو میخوره

من چند روز پیش یه بستنی لیوانی وانیلی دادم خورد
مجازشو نمی‌دونم از کیه

من از هفت ماهگی درحد یک لیس میدم

خودت درست کن، کیوه پوره کن بذار یخ بزنه توی قالب بستنی بده بخوره یا شیر بریز روش یخ بزنه

چرا گهواره عکس نشون نمی ده ؟

سوال های مرتبط

مامان کارن🧸 مامان کارن🧸 ۱ سالگی
مامان حسیبا مامان حسیبا ۱ سالگی
مامان اناردون مامان مامان اناردون مامان ۱۷ ماهگی
مامان حامی مامان حامی ۱۷ ماهگی
مامان ⓑⓐⓑⓨ
ⓑⓞⓨ مامان ⓑⓐⓑⓨ ⓑⓞⓨ ۹ ماهگی
مامان هانا مامان هانا ۱۳ ماهگی
مامان محمدآقا مامان محمدآقا ۱ سالگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۱۶ ماهگی
مامان Vala مامان Vala هفته سی‌وسوم بارداری
مامان حلما💚🧸 مامان حلما💚🧸 ۱۲ ماهگی
مامان هستی مامان هستی ۸ ماهگی