من یه کوچولو میدم
من همیشه میدم
من بعضی وقتا یکم بهش میدم
والا دخترم وزنش یه کم کمه دکتر از ۹ ماهگی گفت بهش بستنی بده فوق تخصص هم هست اما من باز میترسم چند بار فقط دادم به هر حال شکر داره
والا من ي دكتر تو اينستا ديدم ميگف ك سه سالگي😐
من میدم بهش ولی چون رفلاکس میده برا دخترم معده ش حساسه هر روز در حد دوتا نخود میدم
شیر بزه
بعد ی سال
فک کنم چون قند داره حداقل تا یکسال ممنوعه
من که یه بار دادم دخترم دوس نداشت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.