بستنی از کی مجازه؟؟؟؟؟

۹ پاسخ

من یه کوچولو میدم

من همیشه میدم

من بعضی وقتا یکم بهش میدم

والا دخترم وزنش یه کم کمه دکتر از ۹ ماهگی گفت بهش بستنی بده فوق تخصص هم هست اما من باز میترسم چند بار فقط دادم به هر حال شکر داره

والا من ي دكتر تو اينستا ديدم ميگف ك سه سالگي😐

من میدم بهش ولی چون رفلاکس میده برا دخترم معده ش حساسه هر روز در حد دوتا نخود میدم
شیر بزه

بعد ی سال

فک کنم چون قند داره حداقل تا یکسال ممنوعه

من که یه بار دادم دخترم دوس نداشت

سوال های مرتبط

مامان کارن🧸 مامان کارن🧸 ۱ سالگی
مامان حسیبا مامان حسیبا ۱ سالگی
مامان اناردون مامان مامان اناردون مامان ۱۷ ماهگی
مامان هانا مامان هانا ۱۳ ماهگی
مامان گوجه سبز مامان گوجه سبز ۹ ماهگی
مامان محمدآقا مامان محمدآقا ۱ سالگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۱۶ ماهگی
مامان گل پسر مامان گل پسر ۱۱ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۹ ماهگی
مامان آیدا جون مامان آیدا جون ۱ سالگی