خانما بستنی از کی مجازه

۶ پاسخ

من میدم یک قاشق کوچولو خیلی هم دوست دارع

از دوسالگی مجازه اما هرچی دیرتر بدی بهتره، خاصیتی نداره که برای بچه

فعلا که سرده مریض میشن حالا تا تابستون بده اون موقع

دوسالگی

مریض میشن

عزیزم بستنی برا بچه اصلا تو هیچ سنی نباید بذی

سوال های مرتبط

مامان کارن🧸 مامان کارن🧸 ۱ سالگی
مامان حسیبا مامان حسیبا ۱ سالگی
مامان اناردون مامان مامان اناردون مامان ۱۷ ماهگی
مامان ⓑⓐⓑⓨ
ⓑⓞⓨ مامان ⓑⓐⓑⓨ ⓑⓞⓨ ۹ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان ۲ سالگی
مامان گوجه سبز مامان گوجه سبز ۹ ماهگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۱۶ ماهگی
مامان محمدآقا مامان محمدآقا ۱ سالگی
مامان گل پسر مامان گل پسر ۱۱ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۹ ماهگی
مامان نویان مامان نویان ۱ سالگی
مامان رونیا🎀 مامان رونیا🎀 ۱۷ ماهگی