خانوما بستنی از کی مجازه

۱ پاسخ

از هروقت که خیز برداره از دستتون بگیره😅
من از اول ۱۰ ماهگی به مقدار کم بهش میدم در حد یه قاشق چایخوری. البته فقط بستنی پاستوریزه

سوال های مرتبط

مامان هانا مامان هانا ۱۳ ماهگی
مامان گل پسر مامان گل پسر ۱۱ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۹ ماهگی
مامان رُزی🌹 مامان رُزی🌹 ۱ سالگی
مامان رونیسا مامان رونیسا ۱۲ ماهگی
مامان سامیار مامان سامیار ۱ سالگی
مامان آیدا جون مامان آیدا جون ۱ سالگی
مامان مارتیا و پرنیا مامان مارتیا و پرنیا ۱ سالگی