شکر ندید به بچه هاتون حیف مغزهای باهوششون هستدبا شکر خراب شه؛ منخودم تا وقتی نفهمیده شیرینی و شکر چیه تو دنیا بهش نمیدم اصلا.. غذاهاش هم با خرما و سیب و موز شیرین میکنم
راستی شیر هم قاطیش میکنم
من خودم براش درست میکنم خیلیم دوست داره برا لثه هاشم خیلی خوبه خنک میشه
توی تاپیکام هست
سیب و موز و پوره میکنم با یه ذره سویق و چند قطره گلاب
بعضی وقتا مغزیجاتم پودر میکنم میریزم
میذارم توی فریزر یکم که سفت شد میدم میخوره خیلی دوست داره
والا نده من بچه اولم از همون اول خیلی چیز سرد دادم گفتن بچه چیز سرد بخوره دیر زبون باز میکنه و همینطور شد ۳ سالگی زبون باز کرد
نه زیر یکسال نده
بعد از یکسال مجازه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.