مامانا بستنی مجازه ؟؟؟

۶ پاسخ

شکر ندید به بچه هاتون حیف مغزهای باهوششون هستدبا شکر خراب شه؛ من‌خودم تا وقتی نفهمیده شیرینی و شکر چیه تو دنیا بهش نمیدم اصلا.. غذاهاش هم با خرما و سیب و موز شیرین میکنم

راستی شیر هم قاطیش میکنم

من خودم براش درست میکنم خیلیم دوست داره برا لثه هاشم خیلی خوبه خنک میشه
توی تاپیکام هست
سیب و موز و پوره میکنم با یه ذره سویق و چند قطره گلاب
بعضی وقتا مغزیجاتم پودر میکنم میریزم
میذارم توی فریزر یکم که سفت شد میدم میخوره خیلی دوست داره

والا نده من بچه اولم از همون اول خیلی چیز سرد دادم گفتن بچه چیز سرد بخوره دیر زبون باز میکنه و همینطور شد ۳ سالگی زبون باز کرد

نه زیر یکسال نده

بعد از یکسال مجازه

سوال های مرتبط

مامان ماهان مامان ماهان ۲ سالگی
مامان گل پسر مامان گل پسر ۱۱ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۹ ماهگی
مامان تینا مامان تینا ۱۶ ماهگی
مامان آیماه مامان آیماه ۱ سالگی
مامان باقلوا مامان باقلوا ۱ سالگی
مامان میران مامان میران ۱ سالگی
مامان پانیذ 💖 مامان پانیذ 💖 ۱۶ ماهگی