۹ پاسخ

هیچی نمیشه منم بعضی اوقات که میخریم بهش میدم حتی پفک هم دستش میدم ولی خیلی کم زیاد سخت نگیر

من ازدوماهگی دادم والا😂

دختر من از ۶ ماهگی خورد

هیچی نمیشه از من پفک هم میخوره تو فکر نباشی چیزی نمیشع

هیچی نمیشه ولی بهتره که نخورن
دختر من دیروز انقد بستنیمو نگاه کرد که یذره دادم لیس زد😂

تو این هوا بستنی آخه
آدم بزرگ هم بخوره مریض میشه

اووو هیچی نمیشه من از پنج دادم


ولی در کل نمیدم بهش از یکسالگی با خیال راحت بده

پسر منم الان اندازه سر قاشق خورد 😖

زیر یه سال ممنوعه

سوال های مرتبط

مامان ماهان مامان ماهان ۲ سالگی
مامان گل پسر مامان گل پسر ۱۱ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۹ ماهگی
مامان رونیسا مامان رونیسا ۱۳ ماهگی
مامان لیانا🧿👶🏻 مامان لیانا🧿👶🏻 ۱ سالگی