خانمها از کی مجازه بستنی به کوچولوهامون بدیم؟

۴ پاسخ

منم از شروع 8دادم و میدم

من که میدم

عزیزم خونگی واسش درست کن باورکن بافتش هیچ فرقی با بیرونیا نداره طعمشم خوبه سالمه سالم تازه از الانم میتونی بهش بدی

برا کلیه و کبدشون خوب نیس تا دو سالش ندی بهتره

سوال های مرتبط

مامان ماهان مامان ماهان ۲ سالگی
مامان 🧡روشا🧡 مامان 🧡روشا🧡 ۱ سالگی
مامان ماهان کوچولو مامان ماهان کوچولو ۱ سالگی