۱۲ پاسخ

من خودم آب جوشیده میخورم به بچمم آب جوشیده میدم

مامانا 👀💛
اگه کوچولوت بدغذاست، تازه غذای کمکی رو شروع کرده یا درگیر یبوست، رفلاکس یا حساسیت شده 😔🍽️

من کنارتونم تا یه برنامه اصولی، خوشمزه و راحت داشته باشید 🥣🍌
و به کانال ایده غذایی ما بپیوندیددر روبیکا

🎁 مشاوره + برنامه یک‌روزه رایگان
فقط کافیه بنویسی: «برنامه رایگان» 👇
پی وی ninifood_artam
کانال ninifoodartam@

من هنوزم جوشیده میدم

من خیلی وقته آب تصفیه میدم

دکتر گفت تا یک سالگی اب جوشیده بعد از اون‌اب معدنی
اب شیر خوب نیست ما خودمونم نمیخوریم

دوقلوهام آب شیر میدم

آب شير واسه بررگسالم خوب نيس،تا دو سالگي جوشيده يا آب ماجان بده

صدرا شیر آب رو خوب میخوره تا جوشیده
آب هم تصفیه هست ازاون میدم

سلام مامان عزیز 💚
من خودم یه مامان هستم ، مشکلات مامان هارو درک ميکنم 🌈
برای همین تصمیم گرفتم داخل روبیکا یه جای صمیمانه برای مامانای مهربون درست کنم 🩵
یه کانال برای مامان های قوی 💪🏻، جایی که کلی نکته بهتون میگم بهترین دوره هارو بهتون ارائه میدم 💛
لینک کانالم :kanal_nini_mamani@
مرسی عضو کانالم میشی مامان مهربون 🌈🌈🌈🌈🌈🌈

سلام مامان عزیز 💚
من خودم یه مامان هستم ، مشکلات مامان هارو درک ميکنم 🌈
برای همین تصمیم گرفتم داخل روبیکا یه جای صمیمانه برای مامانای مهربون درست کنم 🩵
یه کانال برای مامان های قوی 💪🏻، جایی که کلی نکته بهتون میگم بهترین دوره هارو بهتون ارائه میدم 💛
لینک کانالم :kanal_nini_mamani@
مرسی عضو کانالم میشی مامان مهربون 🌈🌈🌈🌈🌈🌈

دکتر میگه ۲ سالگی بهداشت ۱ سالگی

تایه سالگی میگن جوشیده بدی بهتره

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی ۱۳ ماهگی
مامان هامین♥️ مامان هامین♥️ ۱ سالگی