من بردم دکتر گفت فعلا اب جوشیده یا ماجان بده
من براش داعم میجوشونم تا چند سالگی چون آب آلوده اس بچه داغون میشه کلیه اش معدش
تا ۱۰ ماهگی من دادم
بعدش اب شیر تصفیه شده میدم
من یکماهه آب تصفیه میدم دیگه آب جوشیده نمیدم
من ک فعلا آب جوشیده میدم بعضی وقتام در حد یکی دو قلوپ آب نجوشیده میدم
تا یه سالگی
من گاهی اوقات آب زیر شیر بهش میدم به قلوپ بخوره 🫤🫤🫤🫤انشالله قبوله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.