سلام مامانا تا کی آب جوشیده بدیم به بچه هامون ؟

۷ پاسخ

من بردم دکتر گفت فعلا اب جوشیده یا ماجان بده

من براش داعم میجوشونم تا چند سالگی چون آب آلوده اس بچه داغون میشه کلیه اش معدش

تا ۱۰ ماهگی من دادم
بعدش اب شیر تصفیه شده میدم

من یکماهه آب تصفیه میدم دیگه آب جوشیده نمیدم

من ک فعلا آب جوشیده میدم بعضی وقتام در حد یکی دو قلوپ آب نجوشیده میدم

تا یه سالگی

من گاهی اوقات آب زیر شیر بهش میدم به قلوپ بخوره 🫤🫤🫤🫤انشالله قبوله

سوال های مرتبط

مامان هامین♥️ مامان هامین♥️ ۱ سالگی
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی ۱۳ ماهگی
مامان دنیز کوچولو مامان دنیز کوچولو ۱ سالگی