تا دوسالگی من ب دختر بزرگم اب جوشیده میدادم
من گاهی جوشیده میدم گاهی شیر
تا پایان ۸ ماهگی دادم من..
از پایان ۹ ماهگی
من از ۸ماهگی آب شیر دادم
من الان هم ابجوش میدمهم اب شیر
چون میگه کلا هم ابجوش بدی خوب نیست چون هیچاملاحی نداره
من از 10به دخترم اب میدم ابجوشیده دیگه نمیدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.