تا کی باید آب جوشیده ی سزد شده به بچه ها بدیم؟؟

۷ پاسخ

تا دوسالگی من ب دختر بزرگم اب جوشیده میدادم

من گاهی جوشیده میدم گاهی شیر

تا پایان ۸ ماهگی دادم من..

از پایان ۹ ماهگی

من از ۸ماهگی آب شیر دادم

من الان هم ابجوش میدم‌هم اب شیر
چون میگه کلا هم ابجوش بدی خوب نیست چون هیچ‌املاحی نداره

من از 10به دخترم اب میدم ابجوشیده دیگه نمیدم

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی ۱۳ ماهگی
مامان هامین♥️ مامان هامین♥️ ۱ سالگی