من تا ۶ ماهگی بعدش آب تصفیه دادم بهش
ماخصص تغذیه میگفت تا یکسالگی بعدش اب اشامیدنی میشه داد
ابجوش سرشده منظورت
تا یکسال
بعدشم تصفیه بده ما چند ساله تصفیه میخوریم
به نظر من ادم تا دوسالگی بده بد نیست یا واقعا اب تصفیه مثلا همراهمون باشه حالا بزرگترشدن بیرونی بودیم جایی بودیم اب خواستن ضرر نداره همین الانش خانواده خود من سالهاس اب جوشیده سرد شده یا فقط تصفیه میخورن این ابا معلوم نیست چیه توش که
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.