هنوز برا بچه ها اب جوشیده میدید تا کی بایدی بدیم

۸ پاسخ

آره تا همیشه، خودتونم آب جوشیده سرد شده بخورید..کیفیت آب لوله کشی خیلی بده

تا همیشه
ما خودمون اصلا آب شیر تا حالا نخوردیم
همیشه میجوشونیم
مگه خونه مردم بخوریم فقط
به شدت آب لوله کشی آلوده ی عجیب

من تا دوسال میدادم

من ک میدم قصد دارم تا جایی ک میشه بدم شده گاهی خودم آب خوردم بخواد بطری خودشو دادم بهش قبول نکرده و آبی ک من خوردم رو خواسته،بهش چند قلپ دادم

برای همیشه...آب تصفیه خودمون میخوریم برا بچه هم ای جوشیده سرد شد ...خیلی خوبه همیشه آب جوشیده باش تو شیشه و حتی خودتون بخورید آب شهری خیلی بده🫠

من از همون ۹.. ماهگی اب لوله دادم

تا یکسالگی

من الان میدم هنوز

سوال های مرتبط

مامان هامین♥️ مامان هامین♥️ ۱ سالگی
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی ۱۳ ماهگی
مامان هـیـ☁را🧸 مامان هـیـ☁را🧸 ۱۳ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۴ ماهگی