مامانا تا کی باید بچه ها آب جوشیده بدیم برای خوردن؟

۹ پاسخ

من هنوز آب جوشیده میدم از۱سال نیم ۲سال میتونیم آب ناجوشیده هم بدیم ولی خوب جوشیده بنظرم بهتره آخه کارسختی هم نیست مثلاً چایی دم می‌کنی تمام میشه آب هاشو نریز بیرون بریز تو بطری یا فلاکس یا تو خود کتری هروقت خواست بریز بخوره

من سه چهار ماهه ک از اب خوردن خودمون میدم بهش😐😑😲

دکتر به من گفت تا یک سالگی

عزیزدلم نفسم تا دو سالگی باید بهش بدی. عشق دلم دلیلش هم اینه که چون کلیه ها و محاری ادرار بچه ها خیلی ضعیفه و هنوز رشد کامل نکردن و در حال کامل شدن و رشدن و کلیه ها اونقدر قوی نیستن برای همین رسوبات آب و ناخالصی ها خیلی زود داهل کلیه بچه ها و یا مثانشون ته نشین میشه و رسوبات تبدیل به سنگ کلیه و یا شن مثانه میشه برای همین باید مراقب باشی. نفس من اون بوه امانت خداست دست یه مادر فرشته و ناجی. قوربونت برم خیلی مراقبش باش نفسم

من یه ماه اب تصفیه میدم گاهی اب جوشیده

ما خودمونم آبجوشیده میخوریم

من دیگ از اب خودمون میخوریم میدم

منم اتفاقا سر شب به همین فکر میکردم

من یهو وسطش نمیدم🤣

سوال های مرتبط

مامان دنیز کوچولو مامان دنیز کوچولو ۱ سالگی
مامان هامین♥️ مامان هامین♥️ ۱ سالگی
مامان محمدحسین مامان محمدحسین ۲ سالگی
مامان هـیـ☁را🧸 مامان هـیـ☁را🧸 ۱۳ ماهگی