تا کی باید ب بچها اب جوشیده بدیم بخورن

۸ پاسخ

یک‌سالگی

دیگه نیاز نیس بدی که

من از اول آب جوشیده ندادم از آب خودمون میدم

من تا تولدش آب جوشیده میدادم الآنم آب تصفیه میدم

هروقت خودت دوس داشتی

من آب تسویه شده میدم دیگه جوشیده نمیدم

آب معدنی هم خوب

تا وقتی شیرخوار هستن

سوال های مرتبط

مامان دنیز کوچولو مامان دنیز کوچولو ۱ سالگی
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی ۱۳ ماهگی
مامان هـیـ☁را🧸 مامان هـیـ☁را🧸 ۱۳ ماهگی