تاکی یاید اب جوشیده بدیم ب بچها؟

۸ پاسخ

من اب تصفیه میدم

من فعلا جوشیده میدم تا یه تصفیه اب بگیرم

من خیلی وقته نمیدم
البته چون شیر خشک میخوره اب نمیخوره

من خیلی وقته نمیدم جوشیده

از ۶ دیگ آب شیر دادم
آب شهرمون اوکیه

مت خیلی وقته نمیدم از آب تصفیه میریزم براش

تا زمانی که فرق آب جوشیده و نجوشیده رو‌بدونه بده

من ک دیگ نمیدم فقط برای شیرخشک میدم

سوال های مرتبط

مامان دنیز کوچولو مامان دنیز کوچولو ۱ سالگی
مامان محمدحسین مامان محمدحسین ۲ سالگی
مامان هامین♥️ مامان هامین♥️ ۱ سالگی
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی ۱۳ ماهگی
مامان هـیـ☁را🧸 مامان هـیـ☁را🧸 ۱۳ ماهگی