تا کی بهتره که آب جوشیده شده به نی نی بدیم؟

۶ پاسخ

من آب ماجان میدم به گندم
آب جوشیده نمیدم

یکماه میشه آب تسویه میدم
دیگه نمیجوشونم

من از شیش ماهگی آب شیر دادم

منکه نمیجوشونم😑

من ک ای تهرانو قبول ندارم و همچنان دوس دارم اب جوشیده بخوره

تا آخر عمرمون

سوال های مرتبط

مامان هامین♥️ مامان هامین♥️ ۱ سالگی
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی ۱۳ ماهگی
مامان هـیـ☁را🧸 مامان هـیـ☁را🧸 ۱۳ ماهگی
مامان دنیز کوچولو مامان دنیز کوچولو ۱ سالگی