من پسر اولم از یکسال ب بعد دادم
من دخترم ۷ ماه داشت از دکتر پرسیدم گفت با تست بده تا الان همه مرکبات هارو دادم چون دیگه فصلشون تموم میشه و خداروشکر حساسیت نداشت و عاشق لیموشرین و پرتقال
دخترم رفلاکس داشت تا میدم بهش بعدش یه چن باری بالا میاره یکم شیرو
میگن یک سالگی ب بعد
دکتر پسرم گف از ۸ ماهگی ب بعد کم کم بده
والا من پسرم تازه الرژی و رفلاکسم داره این بار رفتم دکتر گفت همه میوه ها بده فقط خربزه طالبی ملون و انگور نده ،البته ازگه حساسه تست بگیر ،اوکیه گمونم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.