مرکبات از کی مجازه بدیم؟





پوشک
شیرخشک
رفلاکس

۶ پاسخ

من پسر اولم از یکسال ب بعد دادم

من دخترم ۷ ماه داشت از دکتر پرسیدم گفت با تست بده تا الان همه مرکبات هارو دادم چون دیگه فصلشون تموم میشه و خداروشکر حساسیت نداشت و عاشق لیموشرین و پرتقال

دخترم رفلاکس داشت تا میدم بهش بعدش یه چن باری بالا میاره یکم شیرو

میگن یک سالگی ب بعد

دکتر پسرم گف از ۸ ماهگی ب بعد کم کم بده

والا من پسرم تازه الرژی و رفلاکسم داره این بار رفتم دکتر گفت همه میوه ها بده فقط خربزه طالبی ملون و انگور نده ،البته ازگه حساسه تست بگیر ،اوکیه گمونم

سوال های مرتبط

مامان 🧡روشا🧡 مامان 🧡روشا🧡 ۱ سالگی
مامان آریانا مامان آریانا ۱۵ ماهگی
مامان مَلِکا مامان مَلِکا هفته شانزدهم بارداری