۱۲ پاسخ

الان لباش بهترین مزه رو برا تو داره😂

خدااا بمیرم برا لبات خاله😍
من کم و بیش میدم ب گیسو

من از اول بهش دادم

من یکم دادم

تا یکسالگی

البته الان دیگه دختر بزرگم هرچی میخوره اونم میخواد اصلا نمیشه جلوشو گرفت

و منی که از ۷ ماهگی همه چی بهش دادم 😄

بده بخوره نوش جونش من فقط میترسم گلودردشه سرما بخوره وگرنه خیلی دوست دارم این چیزا بدم باعشق بخوره لذت ببرم

من ندادم تا حالا

منکه زیر ۲ سال نخواهم داد هیچگونه شیرینی

من دوبار یه ذرررره بهش دادم
ولی میگن تا ۱ سالگی مجازنیس

من اولین بار دیروز یکم دادم بهش

سوال های مرتبط