بستنی از چند ماهگی مجازه؟
شما ب بچه‌های ۹ ماهه میدین؟

۶ پاسخ

من ب پسرم اب هویج بستنی دادم یبار...در حد چند قاشق

نه عزیزم شکر و شیرینی های صنعتی زیر یکی دوسال نباید داد
باعث میشه بچه هم خوابش ب هم بریزه هم رشد ذهنیش متوقف بشه

من ندادم هنوز

من میدم جدیدا

من تازه یکم میکنم دهنش درحدی از دلش بیوفته

من تازه ب دخترم دادم

سوال های مرتبط

مامان محمدآقا مامان محمدآقا ۱ سالگی
مامان گل پسر مامان گل پسر ۱۱ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۹ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا ۱۷ ماهگی
مامان کیهان مامان کیهان ۱۰ ماهگی
مامان کوچولو❤️💋 مامان کوچولو❤️💋 ۱ سالگی