بستنی از چند ماهگی مجازه ؟

۳ پاسخ

من میدم بهش دوس داره

بستی زیر ۱سال ممنوعه هم شکر داره هم استپ وزنی میاره
بایو هم بستنی خونگی باشه
یا فقط میوه ای

بالای یکسال هست ولی من چند سری در حد چشیدن دادم خیلی تقلا میکنه بستنی میبینه

سوال های مرتبط

مامان محمدآقا مامان محمدآقا ۱ سالگی
مامان گل پسر مامان گل پسر ۱۱ ماهگی
مامان دلوین 🧸 مامان دلوین 🧸 ۱ سالگی
مامان آروین💙 مامان آروین💙 ۱ سالگی
مامان دلین مامان دلین ۱ سالگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱ سالگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۱ سالگی
مامان محمدآقا مامان محمدآقا ۱ سالگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی
مامان هامین مامان هامین ۱ سالگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی
مامان Liyana🩷Delana مامان Liyana🩷Delana ۱۶ ماهگی
مامان جوجو

 🍭 مامان جوجو 🍭 ۱۵ ماهگی