بستنی از کی مجازه؟

۴ پاسخ

عزیزم من از دکتر پرسیدم گفت بستنی بده بهش

بستنی بیرون مجاز نیست . اصلا نده به دلیل دیابت و اینکه تو خوابش تداخل ایجاد میکنه واسه شکری که داخلشه بستنی خونگی درست کن

من‌بستنی لیوانی وانیلی میدم تا جایی ک دلش بخواد اکثرا نصف میخوره

بستنی تو خونه با میوه درست کن بده بخوره اشکالی نیست

سوال های مرتبط

مامان کارن🧸 مامان کارن🧸 ۱ سالگی
مامان اناردون مامان مامان اناردون مامان ۱۷ ماهگی
مامان ⓑⓐⓑⓨ
ⓑⓞⓨ مامان ⓑⓐⓑⓨ ⓑⓞⓨ ۹ ماهگی
مامان هانا مامان هانا ۱۳ ماهگی
مامان گوجه سبز مامان گوجه سبز ۹ ماهگی
مامان محمدآقا مامان محمدآقا ۱ سالگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۱۶ ماهگی
مامان گل پسر مامان گل پسر ۱۱ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۹ ماهگی
مامان آیدا جون مامان آیدا جون ۱ سالگی