بستنی از کی مجازه؟

۹ پاسخ

بعد یک سالگی

منم از شش دادم

بعد از ۲ سالگی

من گ همیشه میدم پسرم دوست داره هیچی هم نشده

من دوبار دادم
هر دوباره بچم اسهال شد و بردم دکتر
چون تابستونم هست هی برقا می‌ره بستنی ها بی کیفیت هستن

من از ۵دادم بهش

اینجور ک از دکترا شنیدم هیچوقت😅

بعد۱۲ ماهگی

۹ ماهگی در حد کم

سوال های مرتبط

مامان هدیه 🩷 مامان هدیه 🩷 ۸ ماهگی
مامان گوجه سبز مامان گوجه سبز ۹ ماهگی
مامان آرش مامان آرش هفته نوزدهم بارداری
مامان Vala مامان Vala هفته سی‌وسوم بارداری
مامان قند عسل ( جانا) مامان قند عسل ( جانا) ۱ سالگی
مامان نیلسا مامان نیلسا ۱ سالگی
مامان کیان مامان کیان ۱ سالگی