سلام مامانیا بستنی از کی مجازه؟

۵ پاسخ

من یه کم میدم به دخترم گاهی وقتا

۱۱ماهگی دکتر به من گفت یکی دو هفته خامه و بستنی بدم بعدشم کم کم شیر پاستوریزه شروع کنم

شکر‌ممنوعه تا یکسالگی
پس بستنی هم ممنوعه🙁

بستنی ازیک سالگی مجازه چون بالبنیات درست میشه ممنوعه

2 salegi

سوال های مرتبط

مامان حامی مامان حامی ۱۷ ماهگی
مامان آرش مامان آرش هفته نوزدهم بارداری
مامان Vala مامان Vala هفته سی‌وسوم بارداری
مامان سانیار۵ماهلین مامان سانیار۵ماهلین ۱ سالگی
مامان لیانا مامان لیانا ۱ سالگی
مامان بچه ها مامان بچه ها ۱ سالگی