سلام شما به بچه هاتون بستنی هم میدید؟

۹ پاسخ

ن اصلا زیر ۱ سال ضرر داره مقدار زیاد قند افزودنی های خوب نیست

دکتر ارسام گفته میتونم فرنی رو با شیر و یکم شکر بهش بدم اخه

نه اصلا زیر یکسال نباید بدی مثل شیر نوشیدنی حساب میشه ضمن اینکه شکر سفید داره

آره دو بار دادم

یکم دادم دوسه بار

اصلاااا همه چی میدم جز قند و شکر

یکممم دادم

منکه اصلا ندادم حداقل فعلا..

نه اصلا

سوال های مرتبط

مامان محمد💙
دخترام💕 مامان محمد💙 دخترام💕 ۱ سالگی
مامان نویان کوچولوم مامان نویان کوچولوم ۱۶ ماهگی
مامان آرسام🧸🤎 مامان آرسام🧸🤎 ۱ سالگی
مامان خلیفه جون مامان خلیفه جون ۱۴ ماهگی
مامان علی و حسین مامان علی و حسین هفته بیست‌وسوم بارداری