مامانا شما به بچه هاتون بستنی میدین؟

۱۹ پاسخ

نه اصلا
به جاش بهش ماست میدم

دکتر به من گفت خیلی کم میتونی بدی بهش وانیلی

فعلاً هنوز مقاومت کردم و‌ ندادم عزیزم.

اره عزیزم به مقدار کم چون نگاه میکنه ادم دلش نمیاد نده

نه نمیدم

نه چون الرژی داره وگرنه خودش دوست داره

من نمیدم

من نمیدم

بله میدم

بله عزیزم دکترش گف روزی یدونه لیوانی مشکلی نداره

اره پرو بستنی کاله بدون قند

بله منم میدم خیلیم دوس داره

نه نمیدم

آره ولی خیلی کم

بله..میدونم ضرر داره
آخه نگاه میکنه دلم نمیاد

بله مقدار کم اونم وانیلی

منم میدم

زیر یکسال؟!

بله من میدم

سوال های مرتبط

مامان پانیذ👶 مامان پانیذ👶 ۱۷ ماهگی
مامان محمد و تودلی مامان محمد و تودلی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان پسرم🧸💚 مامان پسرم🧸💚 ۱ سالگی
مامان حامــ🩵ـی👶🏻🧿 مامان حامــ🩵ـی👶🏻🧿 ۲ سالگی
مامان آریان ودخترم✨ مامان آریان ودخترم✨ هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان گندم مامان گندم ۱ سالگی
مامان Alisan💙🫀🧿 مامان Alisan💙🫀🧿 ۱۰ ماهگی
مامان دختر کوچولو مامان دختر کوچولو ۱۴ ماهگی