شما به بچه هاتون بستنی میدید

۵ پاسخ

من میدم ولی خودش زیاد نمیخوره،درحد سه چهار تا سَرقاشق
در کل شیرینیجات دوست نداره

اره
منتها خودم درست میکنم
شرکتی خوب نیست

نه زوده برا بستنی
ضرر داره

یه بار دادم مریض شد بردم دکتر .البته خیلیا میدن ومشکلی نداره

من تاحالا ندادم

سوال های مرتبط

مامان آریان ودخترم✨ مامان آریان ودخترم✨ هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان پانیذ👶 مامان پانیذ👶 ۱۷ ماهگی
مامان نوتلا 🍫🐻 مامان نوتلا 🍫🐻 ۱ سالگی