۸ پاسخ

بستنی شرکتی ممنوع خودت درست کن با میوه ی اب پز پوره شده یا موزو شیر یا انبه بذار یخ بزنه

نه عزیزم ممنوعه

نه شکر داره. اگر میخوای بدی با ماست ماجان و موز براش درست کن . یا هلو و توتفرنگی رو بذار تو فریزر یخ بزنه میکس کن بده

هفته ۳ یا ۴ بار میخوره عاشق بستنیه

چندبار دادم کم پشیمونم هرچند که دکتر گفت مشکلی نیست

شنیدم خوب نیست

هر زگاهی میزارم یکم بخوره

اره من بستنی وانیلی اب شده میدم بهش. و داخل اب هویجم بستنی میندازم هویج بستنی بهش میدم

سوال های مرتبط

مامان پانیذ👶 مامان پانیذ👶 ۱۷ ماهگی
مامان محمد و تودلی مامان محمد و تودلی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ρꫀ𝕣ꪖꪀડꪖ💗👧🏻 مامان ρꫀ𝕣ꪖꪀડꪖ💗👧🏻 ۱۳ ماهگی
مامان پناه قندعسل مامان پناه قندعسل ۱ سالگی