فک کنم بستنی به خاطر سرمای زیادی که داره تو زبان باز کردن بچه تأثیر منفی بزاره
من تا این سن دو دفه در حد چند تا لیس بزنه دادم خیلیم دوس داره ولی فعلا واسش زوده بنظرم
اره کم
به هیچ وجه.
برا اولین بار دیروز دادم خیلی خوشش اومده بود
اصلاااا 🫢😒تا یکسالگی سمه ، شکر برای بچه بده
شبی ۱کاسه🤣
کم دیگ زیاد نه
آره عاشقشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.