مادرا شما بستنی به بچه هاتون میدین؟

۹ پاسخ

فک کنم بستنی به خاطر سرمای زیادی که داره تو زبان باز کردن بچه تأثیر منفی بزاره

من تا این سن دو دفه در حد چند تا لیس بزنه دادم خیلیم دوس داره ولی فعلا واسش زوده بنظرم

اره کم

به هیچ وجه.

برا اولین بار دیروز دادم خیلی خوشش اومده بود

اصلاااا 🫢😒تا یکسالگی سمه ، شکر برای بچه بده

شبی ۱کاسه🤣

کم دیگ زیاد نه

آره عاشقشه

سوال های مرتبط

مامان پانیذ👶 مامان پانیذ👶 ۱۷ ماهگی
مامان ماهان و آیهان مامان ماهان و آیهان ۱ سالگی
مامان محمد و تودلی مامان محمد و تودلی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آریان ودخترم✨ مامان آریان ودخترم✨ هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان گندم مامان گندم ۱ سالگی
مامان Alisan💙🫀🧿 مامان Alisan💙🫀🧿 ۱۰ ماهگی