سلام ب بچه هاتون بستنی میدین

۱۲ پاسخ

بله با اجازه دکترش گفت بده بهش میخوره بستی ساده میدم فقط

من بخاطره قندش نمیدم همم بخاطره اینک میگن زبون دیر باز میکنه بچه اگ بستنی بدی و اینک شرکتیم بدی اونم بده نگهدارنده دارع کلا اصولی نیست میگن اگ میدین بعد ۱۲ماهگی

من نه فعلا
به خاطر قندش تا یکسالگی نمیدم احتمالا

من ببار دادم دوست داشت .ولی بقیه لبنیاتو لب نمزنه

دختر من نه بستنی دوس داره نه ماست😕

منم دیروز یکم دادم

اره دختر من عاشقشه تا در یخچال باز میکنیم میگه مَ مَ
اندازه یک قاشق غذاخوری بهش بده

اره ولی کم
ت دست ببینه گریه میکنه

من میدم

آره

اره ولی دوس نداره

منکع میدم

سوال های مرتبط

مامان شهرزاد مامان شهرزاد قصد بارداری
مامان لیمو🍋 مامان لیمو🍋 ۱ سالگی
مامان پسرم🧸💚 مامان پسرم🧸💚 ۱ سالگی
مامان محمد و تودلی مامان محمد و تودلی هفته بیست‌وچهارم بارداری