سلام مامانا.نئوزینک ب بچه هاتون میدین؟

تصویر
۱۱ پاسخ

به دخترم میدم خوبه بد نیست

بیشتر از یک ماه نباید داد عزیزم

دکتر تجویز کرد

ب من دکتر گفت تا ۱۴روز

بله منم میدم

بهش بده برای رشدش خیلی خوبه

اگه همیشه بدم بهش مشکلی نداره

من دخترم شکمش زیاد کار میکنه دندون هم داره در میاره غذا هم خیلی کم میخوره
بگیرم بهش بدم ؟
بدون تجویز دکتر

منم چند ماه میدمش

اره میدم

بله من میدم روزی ۳ سی‌سی تو اشتهاشم تاثیر داره اسهال شد تب کرد بخاطر دندونش دکتر براش تجویز کرد

سوال های مرتبط

مامان Alisan💙🫀🧿 مامان Alisan💙🫀🧿 ۱۰ ماهگی
مامان مامان ایهان مامان مامان ایهان ۱۵ ماهگی
مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا ۱۵ ماهگی
مامان الارا ♡آرین مامان الارا ♡آرین ۱۲ ماهگی
مامان نــــ✨ـــورا🫀 مامان نــــ✨ـــورا🫀 ۱۱ ماهگی
مامان حامی مامان🐥 مامان حامی مامان🐥 ۹ ماهگی