ب بچه هاتون گوجه ميدين؟

۱۱ پاسخ

گوشت گوجه رو فقط رنده مبکنم

اره از ۷/۵ ماهگی دادم

من نه نمیدم.

من رب میزنم خودم درست کردم

اره، خیلی دوست داره

نه چون رفلاکس داره

اره میدم پخته بدون پوست و دانه توی غذا

اره بجای رب

یبار دوبار ماکارانی دادم رب کمی داشت یبارم ابگوشت اما خب تست گوجه رو باید بگیرم تا خیالم راحت بشه

نه هنوز🥲

اره توی غذاش میریزم بعضی وقتا
الان دیگ رب میزنم

سوال های مرتبط

مامان 🌼هانا 🌼 مامان 🌼هانا 🌼 ۱۳ ماهگی
مامان محمد مهدی👼💙 مامان محمد مهدی👼💙 ۱۵ ماهگی
مامان حامی مامان🐥 مامان حامی مامان🐥 ۹ ماهگی
مامان مـهـوا🌙 مامان مـهـوا🌙 ۱ سالگی
مامان معجزه خدا😍 مامان معجزه خدا😍 ۱ سالگی
مامان ماهان مامان ماهان ۱۴ ماهگی
مامان دوردونه ام🩵 مامان دوردونه ام🩵 ۱۵ ماهگی
مامان معین مامان معین ۱ سالگی
مامان Alisan💙🫀🧿 مامان Alisan💙🫀🧿 ۱۰ ماهگی
مامان آرن مامان آرن ۱۰ ماهگی