گوشت گوجه رو فقط رنده مبکنم
اره از ۷/۵ ماهگی دادم
من نه نمیدم.
من رب میزنم خودم درست کردم
اره، خیلی دوست داره
نه چون رفلاکس داره
اره میدم پخته بدون پوست و دانه توی غذا
اره بجای رب
یبار دوبار ماکارانی دادم رب کمی داشت یبارم ابگوشت اما خب تست گوجه رو باید بگیرم تا خیالم راحت بشه
نه هنوز🥲
اره توی غذاش میریزم بعضی وقتا
الان دیگ رب میزنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.