من بعضی وقتا عدسی درست میکنم با سیب زمینی و هویچ
بعضی وقتام تو سوپش میریزم
آره عزیزم
بله اتفاقا شام امشبش بود عدسو ی روز کامل خیس میکنم پوستشم میگیرم خیلی دوس داره تقریبا ی کاسه خورد ،
من دال عدس میدم عدس پوست داره تو گلوش گیر میکرد
هرچه قدر خودش بخواد میخوره معمولا به نعلبکی پر میخوره
اره میدم
اندازه ای که خودش نخواد دیگه
اره عزیزم از۶ ماهگی
هرچقدر بخوره معمولا ی نلبکی
اره گلم عذس محلیمون میدم
عدسی مغازه ای؟ یا خودتون درست میکنید؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.