خانوما عدسی میدین به بچه هاتون

۳ پاسخ

اره میدم

بلهه

من سوپ عدس میدم
عدس و یه خورده سیب زمینی و یه ذره برنج و پیاز و با یه تیکه مرغ یا گوشت میزارم بپزه

سوال های مرتبط

مامان حامی مامان🐥 مامان حامی مامان🐥 ۹ ماهگی
مامان دیارا🩷 مامان دیارا🩷 ۱ سالگی
مامان جوجه صورتی 🐣💖 مامان جوجه صورتی 🐣💖 ۱۳ ماهگی