خانما از چند ماهگی بستنی دادید ب بچه هاتون

۶ پاسخ

من میدم یکم میبینه میخاد

من یک ماه میدم ولی خیلی کم شاید دو سه بار تا الان خورده در حد دو سه قاشق

من هر بار دو قاشق پر میدم البته آب میکنم خوب بعد میدم

از هشت ماهگی ولی خیلی کم

من الان در حد نوک قاشق میدم بهش میریم بیرون ۳،۴ تا اینجوری کوچولو میدم

از یک‌سالگی

سوال های مرتبط

مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا ۱ سالگی
مامان الارا ♡آرین مامان الارا ♡آرین ۱۲ ماهگی
مامان نی نی 👶 مامان نی نی 👶 ۱ سالگی