۶ پاسخ

۱۰ ماهگی

امروز اولین باره

تقریبا ده یازده ماهگی
اگه تا حالا حبوبات ندادی عدس بده اول حتما هم خیس کن

از ۹ ماهگی نخود و لوبیا .از ۷ ماهگی عدس ماش.
لپه هم تازگیا دو سه بار دادم.
البته که همه رو یه روز کامل میزارم تو اب،به جز عدس ،چندساعت ک میزارم دیگه برمیدارم

البته شب قبل بخیسون نفخ نداشته باشه

از یازده

سوال های مرتبط

مامان مَلِکا مامان مَلِکا هفته شانزدهم بارداری
مامان ماهان مامان ماهان ۱۵ ماهگی
مامان اسرا گلی😍 مامان اسرا گلی😍 ۲ سالگی