۲ پاسخ

نه من هیچوقت پوست عدس نکرفتم
نخود و لوبیا ابگوشتی دادم لوبیا چیتی دادم لپه هم دادم

نه پوستشو نمیگیرم.
میدم بهش فقط قبلش میزارم خیس بخوره یکی دوروز

سوال های مرتبط

مامان حامی مامان🐥 مامان حامی مامان🐥 ۱۰ ماهگی
مامان حسین جون مامان حسین جون ۱۲ ماهگی