من از پایان ۸ ماه دادم، همه حبوبات و ۴ روز خیس میکنم مدام ابشو عوض میکنم بعد همرو بسته بندی میکنم فریزر هر سری میخوام میارم میپزم
من از۹ماهگی دادم
هنوز هم ندادم
۹ ماهگی
نه نفخ گیری کردم اوکی بود
من از سه ماهگی با ترس ولی بلاخره عادت کرد
نخود و لوبیارو دکتر گفت ۱سالگی به بعد بدم
من ۶ماهگی دادم نفخهشودوروزکامل تواب میزارم خیس بخوره میگیرم
دل درد که میشن الان من که بزرگسالم میخورم یه پیچی میگیره دیگه نفخ داره باید نفخ حبوبات و بگیری دیگه اذیت نشه من میپزم میریزم دور آبشو دوباره میپزم
من هنوزم میترسم نمیدونم چرا
من از ۷ ماه دادم هیچیش نشد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.