اره میدمولی چون رفلاکس داره بالا میاره هر وقت
منمیدم
من خیلی کم دادم چون سرده درد لثش اروممیکنه ولی بالا اورد
من پسرم آلرژی به پروتین گاوی داره،نمیدم .
حتی اگرم آلرژی نداشت تا 2سالگی به هیچ عنوان بهش نمیدادم
هرازگاهی اگه خودمون بخوریم یکمم ب پسرممیدیم
من تا حالا ندادم قصد دادنش ندارم حدقل تا یه سالگی حدقل
نه تا به حال ندادم بهش
اره اوکیه
من از ۷ ماه میدم
من هرور بهش میدم 🙁خیلی دوس داره
هروقت بخوام بخورم دیر به دیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.