۱۱ پاسخ

اره میدم‌ولی چون رفلاکس داره بالا میاره هر وقت

من‌میدم

من خیلی کم دادم چون سرده درد لثش اروم‌میکنه ولی بالا اورد

من پسرم آلرژی به پروتین گاوی داره،نمیدم .
حتی اگرم آلرژی نداشت تا 2سالگی به هیچ عنوان بهش نمی‌دادم

هرازگاهی اگه خودمون بخوریم یکمم ب پسرم‌میدیم

من تا حالا ندادم قصد دادنش ندارم حدقل تا یه سالگی حدقل

نه تا به حال ندادم بهش

اره اوکیه

من از ۷ ماه میدم

من هرور بهش میدم 🙁خیلی دوس داره

هروقت بخوام بخورم دیر به دیر

سوال های مرتبط

مامان محمد💙
دخترام💕 مامان محمد💙 دخترام💕 ۱ سالگی
مامان گندم مامان گندم ۱ سالگی
مامان آریان ودخترم✨ مامان آریان ودخترم✨ هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان جوجو مَمَد
♥️ مامان جوجو مَمَد ♥️ ۱ سالگی
مامان تک مازرون 🦁🌞 مامان تک مازرون 🦁🌞 ۱ سالگی
مامان یزدان و نیلا مامان یزدان و نیلا ۲ سالگی
مامان Alisan💙🫀🧿 مامان Alisan💙🫀🧿 ۱۰ ماهگی