۱۱ پاسخ

بحث قند داشتنه و عادت کردن بچه به بستنی
اینکه بعدا بد عادت بشه ، جای غذای اصلی رو بگیره

زیر یکسال نمیدم ،شنیدم میگن البته ها ،باعث ذیر حرف زدن بچه میشه

یکی دو تا لیس دادم زیادی دوس داشت دیگ ندادم ترسیدم وابسته شه هی بخواد 😂😂😂

من وقتی خودمون میخوریم یکم میدم،خیلی دوست داره

اره میدم خیلیم دوس داره😜😍

من میدم اما خب دخترمن زیادی دوست نداره

من در حد نوک قاشق چندتایی میدم دوست داره،فقط کاکاعو نده ضرر داره

در حده یکی دو بار لیس زدم میدم

نه چون شکر داره

در حد مزه کردن میدم

میدم فقط بستنی دستگاهی نمیدم

سوال های مرتبط

مامان نویان کوچولوم مامان نویان کوچولوم ۱۶ ماهگی
مامان محمد💙
دخترام💕 مامان محمد💙 دخترام💕 ۱ سالگی
مامان آریان ودخترم✨ مامان آریان ودخترم✨ هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جوجو مَمَد
♥️ مامان جوجو مَمَد ♥️ ۱ سالگی