بحث قند داشتنه و عادت کردن بچه به بستنی
اینکه بعدا بد عادت بشه ، جای غذای اصلی رو بگیره
زیر یکسال نمیدم ،شنیدم میگن البته ها ،باعث ذیر حرف زدن بچه میشه
یکی دو تا لیس دادم زیادی دوس داشت دیگ ندادم ترسیدم وابسته شه هی بخواد 😂😂😂
من وقتی خودمون میخوریم یکم میدم،خیلی دوست داره
اره میدم خیلیم دوس داره😜😍
من میدم اما خب دخترمن زیادی دوست نداره
من در حد نوک قاشق چندتایی میدم دوست داره،فقط کاکاعو نده ضرر داره
در حده یکی دو بار لیس زدم میدم
نه چون شکر داره
در حد مزه کردن میدم
میدم فقط بستنی دستگاهی نمیدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.