خانوما بستنی ب نینی هاتون میدید ؟

۶ پاسخ

اره من دادم .خیلی دوست داره

من دکترش از ۷ ماهگی گفت بستنی سفید بعد غداش بده ک جذب غذا بالاتر میره

گفت چیزی که مواد نگهدارنده داره اصلا نده

دکتر به من گفت نده

من ندادم نمیدونم بدم یا نه

اره من از ۸ماهگی دادم

سوال های مرتبط

مامان نویان کوچولوم مامان نویان کوچولوم ۱۶ ماهگی
مامان محمد💙
دخترام💕 مامان محمد💙 دخترام💕 ۱ سالگی
مامان رادمان مامان رادمان ۱۷ ماهگی
مامان آریان ودخترم✨ مامان آریان ودخترم✨ هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان حسنا بانو مامان حسنا بانو هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نیهان🩷🍭 مامان نیهان🩷🍭 ۱ سالگی